søndag 14. september 2014

Melkehjerter

Jeg vil gjerne dele denne esken med dere. Det er en melkesjokoladehjerte-boks som jeg har dekorert, og som jeg ga bort til en venninne.

Det jeg har gjort er at jeg malte hele boksen hvit først, for å få bort den gule fargen. så skjærte jeg til de arkene jeg skulle bruke. På sidene stemplet jeg opp sommerfugler med distress ink - vintage photo.
















Jeg fant ett nydelig digi-stempel på en eller annen nettside (mulig det var på pinterest), og dette fargela jeg med promarkers. Sommerfuglen og borden nederst i hjørnet er dies, som jeg har hatt på litt glitterlim på. Halvperler i offwhite og litt blomster måtte jeg også selvfølgelig ha!








På innsiden limte jeg inn ett lite dikt/en liten tekst. 





Setter pris på hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen ett lite spor.. :)